Κυριακή 25 Μαρτίου 2007

ΣΥΝΘΕΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ





• "Παράλληλοι δρόμοι" μουσική πρόταση του Ross Daly χορηγός παραγωγής ΦΟΙΝΙΞ ασφάλειες το 1994.Δίσκος ακτίνας (c.d.) Δύο δικές μου συνθέσεις παίζοντας ούτι και τραγουδώντας.
• "Ιάσων" σκοποί και τραγούδια από την μαύρη θάλασσα παραγωγή Μ.Β.International 2000.Μια δική μου σύνθεση.
• "Το άσαλγον' παραγωγή VASIPAP 2005 με όλα τα κομμάτια να είναι δικές μου συνθέσεις και διασκευές σε παραδοσιακές μουσικές φόρμες.
• "Ανατολικά στη Μεσόγειο" παραγωγή ILP productions 2005 με δικές μου συνθέσεις σε στίχους του ποιητή Γιώργου Τεμεκενίδη.
• "Πατρίδες" παραγωγή VASIPAP 2006 με όλα τα κομμάτια να είναι δικές μου συνθέσεις και διασκευές σε παραδοσιακές μουσικές φόρμες.

1 σχόλιο:

elkas είπε...

Αγαπητέ φίλε,
μήπως μπορείς να δημοσιεύσεις και το πίσω εξώφυλλο των "Παράλληλων Δρόμων" με τον Ross Daly να δούμε ποια κομμάτια περιέχονται, συντελεστές κτλ.;
Πρόκειται για δίσκο που δεν έχω ξανασυναντήσει!

elkas@rocketmail.com

BIOΓPAΦIKO ΣHMEIΩMA

ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΣΟΥΡΑΣ Ο Βασίλης Κασούρας γεννήθηκε στην Κατούνα Αιτωλοακαρνανίας στα τέλη του 1963, όπου και βίωσε τα παιδικά του χρόνια μέχ...